Kalender

apr
15
do
2021
Baantraining (2e uur) @ Oerthebaan
apr 15 @ 19:15 – 20:30

Elke week op Dinsdag en Donderdag

Trainingsgroepen

  • Junioren D
  • Junioren C
  • Junioren B
  • Junioren A (2e jaars)

Trainers

  • Edwin
  • José

De trainers worden ondersteund door assistent trainers

Trainingsprogramma

Tijdens de trainingen worden alle onderdelen van de baanatletiek getraind. Afhankelijk van de komende wedstrijden en het weer zal binnen het trainingsprogramma een leuke afwisseling gemaakt worden. In principe worden 2 verschillende onderdelen per trainingsavond gedaan.

Mastertraining @ Start78
apr 15 @ 19:15 – 20:30

Master (35 jaar en ouder) training op de baan. 

Ook kennismaken? Je bent welkom om tot 4 keer gratis mee te trainen en kennis te maken met Atletiek en de groep. 

 

MiLa training
apr 15 @ 19:15 – 20:45

Training onder leiding van Jolanda de Vries en Harry Jorritsma. De MiLa groep richt zich qua training op de afstanden tussen de 800 meter en de marathon en bestaat uit hardlopers van alle leeftijden.

Op dinsdag en donderdag afwisselend training op de baan of onverhard

Voor meer over de trainingsgroep zie MiLa groep

Zie voor actueel trainingschema www.milanoord.nl

apr
20
di
2021
Baantraining (2e uur) @ Oerthebaan
apr 20 @ 19:15 – 20:30

Elke week op Dinsdag en Donderdag

Trainingsgroepen

  • Junioren D
  • Junioren C
  • Junioren B
  • Junioren A (2e jaars)

Trainers

  • Edwin
  • José

De trainers worden ondersteund door assistent trainers

Trainingsprogramma

Tijdens de trainingen worden alle onderdelen van de baanatletiek getraind. Afhankelijk van de komende wedstrijden en het weer zal binnen het trainingsprogramma een leuke afwisseling gemaakt worden. In principe worden 2 verschillende onderdelen per trainingsavond gedaan.

Mastertraining @ Start78
apr 20 @ 19:15 – 20:30

Master (35 jaar en ouder) training op de baan. 

Ook kennismaken? Je bent welkom om tot 4 keer gratis mee te trainen en kennis te maken met Atletiek en de groep. 

 

MiLa training
apr 20 @ 19:15 – 20:45

Training onder leiding van Jolanda de Vries en Harry Jorritsma. De MiLa groep richt zich qua training op de afstanden tussen de 800 meter en de marathon en bestaat uit hardlopers van alle leeftijden.

Op dinsdag en donderdag afwisselend training op de baan of onverhard

Voor meer over de trainingsgroep zie MiLa groep

Zie voor actueel trainingschema www.milanoord.nl

apr
22
do
2021
Baantraining (2e uur) @ Oerthebaan
apr 22 @ 19:15 – 20:30

Elke week op Dinsdag en Donderdag

Trainingsgroepen

  • Junioren D
  • Junioren C
  • Junioren B
  • Junioren A (2e jaars)

Trainers

  • Edwin
  • José

De trainers worden ondersteund door assistent trainers

Trainingsprogramma

Tijdens de trainingen worden alle onderdelen van de baanatletiek getraind. Afhankelijk van de komende wedstrijden en het weer zal binnen het trainingsprogramma een leuke afwisseling gemaakt worden. In principe worden 2 verschillende onderdelen per trainingsavond gedaan.

Mastertraining @ Start78
apr 22 @ 19:15 – 20:30

Master (35 jaar en ouder) training op de baan. 

Ook kennismaken? Je bent welkom om tot 4 keer gratis mee te trainen en kennis te maken met Atletiek en de groep. 

 

MiLa training
apr 22 @ 19:15 – 20:45

Training onder leiding van Jolanda de Vries en Harry Jorritsma. De MiLa groep richt zich qua training op de afstanden tussen de 800 meter en de marathon en bestaat uit hardlopers van alle leeftijden.

Op dinsdag en donderdag afwisselend training op de baan of onverhard

Voor meer over de trainingsgroep zie MiLa groep

Zie voor actueel trainingschema www.milanoord.nl

apr
27
di
2021
Baantraining (2e uur) @ Oerthebaan
apr 27 @ 19:15 – 20:30

Elke week op Dinsdag en Donderdag

Trainingsgroepen

  • Junioren D
  • Junioren C
  • Junioren B
  • Junioren A (2e jaars)

Trainers

  • Edwin
  • José

De trainers worden ondersteund door assistent trainers

Trainingsprogramma

Tijdens de trainingen worden alle onderdelen van de baanatletiek getraind. Afhankelijk van de komende wedstrijden en het weer zal binnen het trainingsprogramma een leuke afwisseling gemaakt worden. In principe worden 2 verschillende onderdelen per trainingsavond gedaan.

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.