Kalender

okt
11
di
2022
Baantraining (2e uur) @ Oerthebaan
okt 11 @ 19:15 – 20:30

Elke week op Dinsdag en Donderdag

Trainingsgroepen

  • Junioren D
  • Junioren C
  • Junioren B
  • Junioren A (2e jaars)

Trainers

  • Edwin
  • José

De trainers worden ondersteund door assistent trainers

Trainingsprogramma

Tijdens de trainingen worden alle onderdelen van de baanatletiek getraind. Afhankelijk van de komende wedstrijden en het weer zal binnen het trainingsprogramma een leuke afwisseling gemaakt worden. In principe worden 2 verschillende onderdelen per trainingsavond gedaan.

Mastertraining @ Start78
okt 11 @ 19:15 – 20:30

Master (35 jaar en ouder) training op de baan. 

Ook kennismaken? Je bent welkom om tot 4 keer gratis mee te trainen en kennis te maken met Atletiek en de groep. 

 

MiLa training
okt 11 @ 19:15 – 20:45

Training onder leiding van Jolanda de Vries en Harry Jorritsma. De MiLa groep richt zich qua training op de afstanden tussen de 800 meter en de marathon en bestaat uit hardlopers van alle leeftijden.

Op dinsdag en donderdag afwisselend training op de baan of onverhard

Voor meer over de trainingsgroep zie MiLa groep

Zie voor actueel trainingschema www.milanoord.nl

okt
13
do
2022
Baantraining (2e uur) @ Oerthebaan
okt 13 @ 19:15 – 20:30

Elke week op Dinsdag en Donderdag

Trainingsgroepen

  • Junioren D
  • Junioren C
  • Junioren B
  • Junioren A (2e jaars)

Trainers

  • Edwin
  • José

De trainers worden ondersteund door assistent trainers

Trainingsprogramma

Tijdens de trainingen worden alle onderdelen van de baanatletiek getraind. Afhankelijk van de komende wedstrijden en het weer zal binnen het trainingsprogramma een leuke afwisseling gemaakt worden. In principe worden 2 verschillende onderdelen per trainingsavond gedaan.

Mastertraining @ Start78
okt 13 @ 19:15 – 20:30

Master (35 jaar en ouder) training op de baan. 

Ook kennismaken? Je bent welkom om tot 4 keer gratis mee te trainen en kennis te maken met Atletiek en de groep. 

 

MiLa training
okt 13 @ 19:15 – 20:45

Training onder leiding van Jolanda de Vries en Harry Jorritsma. De MiLa groep richt zich qua training op de afstanden tussen de 800 meter en de marathon en bestaat uit hardlopers van alle leeftijden.

Op dinsdag en donderdag afwisselend training op de baan of onverhard

Voor meer over de trainingsgroep zie MiLa groep

Zie voor actueel trainingschema www.milanoord.nl

okt
18
di
2022
Baantraining (2e uur) @ Oerthebaan
okt 18 @ 19:15 – 20:30

Elke week op Dinsdag en Donderdag

Trainingsgroepen

  • Junioren D
  • Junioren C
  • Junioren B
  • Junioren A (2e jaars)

Trainers

  • Edwin
  • José

De trainers worden ondersteund door assistent trainers

Trainingsprogramma

Tijdens de trainingen worden alle onderdelen van de baanatletiek getraind. Afhankelijk van de komende wedstrijden en het weer zal binnen het trainingsprogramma een leuke afwisseling gemaakt worden. In principe worden 2 verschillende onderdelen per trainingsavond gedaan.

Mastertraining @ Start78
okt 18 @ 19:15 – 20:30

Master (35 jaar en ouder) training op de baan. 

Ook kennismaken? Je bent welkom om tot 4 keer gratis mee te trainen en kennis te maken met Atletiek en de groep. 

 

MiLa training
okt 18 @ 19:15 – 20:45

Training onder leiding van Jolanda de Vries en Harry Jorritsma. De MiLa groep richt zich qua training op de afstanden tussen de 800 meter en de marathon en bestaat uit hardlopers van alle leeftijden.

Op dinsdag en donderdag afwisselend training op de baan of onverhard

Voor meer over de trainingsgroep zie MiLa groep

Zie voor actueel trainingschema www.milanoord.nl

okt
20
do
2022
Baantraining (2e uur) @ Oerthebaan
okt 20 @ 19:15 – 20:30

Elke week op Dinsdag en Donderdag

Trainingsgroepen

  • Junioren D
  • Junioren C
  • Junioren B
  • Junioren A (2e jaars)

Trainers

  • Edwin
  • José

De trainers worden ondersteund door assistent trainers

Trainingsprogramma

Tijdens de trainingen worden alle onderdelen van de baanatletiek getraind. Afhankelijk van de komende wedstrijden en het weer zal binnen het trainingsprogramma een leuke afwisseling gemaakt worden. In principe worden 2 verschillende onderdelen per trainingsavond gedaan.

Reacties zijn gesloten.